Beyaz Diş

Beyaz Diş

Çok kitap okumuş da şöyle hani geçmişe bakıp “olm bunu okuyun ha kesin” diyeceğim kitap olunca düşünmeye başlıyor lan insan. Değişik değil mi? Beyaz Diş kitabını Amerika’daki dayımın kütüphanesinde görmüştüm. Dayım da sonradan bana bu kitabı alıp hediye etmişti sağ olsun. Yukarıda ki kitap kapağına bakıp heyecanlanıyor tabi insan 12 yaşlarında. Ben orta okula giderken sobanın arkasına atardım minderi ohhh mis gibi tam kışlık okunacak kitaptı vallahi. Koyarsın soba üstüne de ıhlamuru fokur fokur.

Kitabımızın yazarı gördüğünüz üzere Jack LONDON. Kendisi amerikadaki “altına hücum” dönemini birebir katılım yaparak yaşamış. Hem altın aramış hem de kitaplarını yazmış. Romanımız küçük bir kurdun doğumundan başlayarak yaşadığı hayatı anlatıyor. Yani kahramanımız ilerde Beyaz Diş ismini alacak olan bir kurt. Yazar genellikle kitapta soğuk ve vahşi ortama karşı verilen mücadeleyi anlatıyor yine arada. Kurtlara karşı sempatiyle bakmama sebep olmuştur bu kitap. Lise dönemine kadar gençlere tavsiye ederim.

Vahşetin Çağrısı

Bu kitabında devamı var. Mini dizi gibi anasını satayım. Bu kitap beyaz dişten bağımsız bir şekilde olsa da yine benzer bir ortam var. Tam ne anlatılıyor hatırlamıyorum ama bunun sonu kötü bitiyordu bunu hatırlıyorum. Peş peşe okuyun pişman olmazsınız arkadaşlar.

Bu iki kitabında filmi olmakla beraber zaten ünlü yazarın kült kitaplarıdır.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.